Problem Motu MTP AV a Leopard

Diskuze o audio/MIDI hardware ostatních výrobců (v souvislosti s programy firmy Steinberg)

Moderátoři: JJ, PK, JP

Odpovědět
Martas
Příspěvky: 6
Registrován: pát led 25, 2008 10:10 am

Problem Motu MTP AV a Leopard

Příspěvek od Martas »

Dobry den,
mam problem s MTP AV. Kdyz v Cubase 4 pouziju na vystup midi stopy port MTP AV, tak nekdy zustavaji viset tony, nekdy zazni i nejaky ten ton navic, nekdy vynecha. Zkusil jsem pouzit treba midi vystup M-Audio ProFire 2626 a Midisport 2x2 a oba bez problemu. Od kamarada jsem si pujcil Motu micro lite a tam byl ten stejny problem. Myslim si, ze je to problem driveru. Pouzivaji oba MOTU stejny driver. Preinstalovani nepomohlo...Na stare G4 a Tigru to fungovalo dobre. Ted mam MacBook Pro a Leopard a nevim si rady. Poradite mi nekdo,prosim, prosim????Dekuju Martin
Uživatelský avatar
PK
Příspěvky: 534
Registrován: pon říj 04, 2004 7:04 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PK »

Leopard aktualizovaný na 10.5.6? (Vřele doporučuji použít combo update místo inkrementálního). Driver MOTU stažený z webu (1.37)? Reset MOTU (držet zmáčknuté tlačítko PANIC během zapnutí) nepomáhá?
Martas
Příspěvky: 6
Registrován: pát led 25, 2008 10:10 am

Příspěvek od Martas »

Dik za odpoved. Ale 10.5.6 mam, posledni driver 1.3.7 taky a RESET Jsem uz taky zkousel. Bohuzel nepomaha nic. Zkusil jsem i udelat noveho uzivatele a porad to blbne. Kdysi jsem mel podobny problem s MTP AV pri prechodu na OSX, dopisoval jsem si s MOTU technikem a nakonec udelali novej driver a bylo to. Moc nechapu co je combo update?? to je nejakej balicek?? Ja jsem updatoval pod jabkem SOFTWARE UPDATE...Diky... M.
Martas
Příspěvky: 6
Registrován: pát led 25, 2008 10:10 am

Příspěvek od Martas »

Tak jsem provedl combo update a problem je porad.... :cry:
Uživatelský avatar
PK
Příspěvky: 534
Registrován: pon říj 04, 2004 7:04 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PK »

Tak asi nezbude, než se znovu spojit s MOTU, upozornit je na problémy a pokusit se od nich vyžadonit nový driver.
Martas
Příspěvky: 6
Registrován: pát led 25, 2008 10:10 am

Příspěvek od Martas »

To jsem udelal uz 26. unora a jeste je muj TechLink neprectenej... A na strankach pisou, ze odpovidaji bezne do 2 prac.dnu... Tak snad se to vyresi. Diky za rady. M.
Odpovědět