Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
MAJ
Založen: 15.11.2006 Příspěvky: 1955
|
Zaslal: so leden 08, 2011 9:04 am Předmět: |
|
|
Mohl byste zkusit poslat screenshot?
Zkuste v eLicenseruv menu zvolit Support a tam Update eLicenser License Database a případně i Clean up eLicenser Memory. A případně ještě z Action zkuste Recover. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dave
Založen: 6.1.2011 Příspěvky: 11
|
Zaslal: so leden 08, 2011 4:59 pm Předmět: |
|
|
MAJ napsal: | Mohl byste zkusit poslat screenshot?
Zkuste v eLicenseruv menu zvolit Support a tam Update eLicenser License Database a případně i Clean up eLicenser Memory. A případně ještě z Action zkuste Recover. |
Problém je v tom, že v eLicenseru mám všechny odkazy v menu neaktivní. Viz. screenshot
|
|
Návrat nahoru |
|
|
MAJ
Založen: 15.11.2006 Příspěvky: 1955
|
Zaslal: so leden 08, 2011 5:15 pm Předmět: |
|
|
Hm, tak to je fakt na houby. A bohužel mě teď už fakt nenapadá nic, než pročistit registry, jak jen to půjde - důsledky mohou být různé. A nebo fakt kompletně přeinstalovat Windows. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|